نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش از دور مدل اندازه گیری ساختاری انتقال دانش موسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی با آموزش از راه دور [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 71-81]
  • آموزش عالی کشاورزی دیدگاه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به بسترهای ضروری یادگیری‌تجربی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 14-25]
  • آموزش عالی کشاورزی دیدگاه دانشجویان کارشناسی کشاورزی نسبت به تکلیف‌های درسی گروهی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • آموزش عالی کشاورزی مولفه‌های توسعه‌ی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 96-112]
  • آموزش عالی کشاورزی نقش مؤلفه های تاثیر گذار بر تحول آفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 122-136]
  • آموزش عالی کشاورزی تأثیر درس های عملی کشاورزی درعملکرد دانشجویان علوم زراعی دانشگاه پیام نور دهلران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 28-39]
  • آموزش عالی کشاورزی بازدارنده های تأثیرگذار بر سطح مهارت های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 3-15]
  • آموزش‌عالی کشاورزی نقش عامل‌های مؤثر بر کیفیت آموزش‌های کاربردی فنی وحرفه‌ای کشاورزی از دیدگاه دانشجویان آموزشکده اهواز [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 16-27]
  • آموزش‌عالی کشاورزی ویژگی های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با روحیه کارآفرینانه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 104-116]
  • آموزش علمی کاربردی عامل های موثر بر موفقیت شغلی دانش آموختگان رشته های شیلاتی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 111-121]
  • آموزش کارآفرینی مولفه‌های توسعه‌ی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 96-112]
  • آموزش‌ کاربردی نقش عامل‌های مؤثر بر کیفیت آموزش‌های کاربردی فنی وحرفه‌ای کشاورزی از دیدگاه دانشجویان آموزشکده اهواز [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 16-27]
  • آموزشکده فنی وحرفه‌ای کشاورزی‌ نقش عامل‌های مؤثر بر کیفیت آموزش‌های کاربردی فنی وحرفه‌ای کشاورزی از دیدگاه دانشجویان آموزشکده اهواز [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 16-27]
  • آموزشکده‌ کشاورزی عامل‌های موثر بر توسعه‌ی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزشکده‌های کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 26-40]
  • آموزش کشاورزی نقش آموزش، ترویج و اطلاع رسانی در توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه متخصصان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 97-110]
  • آموزش کشاورزی عامل‌های موثر بر نگرش آموزگاران ابتدایی شهر زنجان در گنجاندن آموزش‏های کشاورزی و محیط زیست در برنامه‌های درسی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 40-52]
  • آموزش کشاورزی عامل های آموزشی مرتبط با ارتقای ظرفیت کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 3-15]
  • آموزشگران کشاورزی سطح احساس مثبت از تدریس آموزشگران کشاورزی بر پایه احساس خودکارآمدی تدریس آنها [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 107-124]
  • آموزش محیط زیست عامل‌های موثر بر نگرش آموزگاران ابتدایی شهر زنجان در گنجاندن آموزش‏های کشاورزی و محیط زیست در برنامه‌های درسی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 40-52]

ا

  • ابعاد خودکارآمدی تدریس سطح احساس مثبت از تدریس آموزشگران کشاورزی بر پایه احساس خودکارآمدی تدریس آنها [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 107-124]
  • اثربخشی آموزشی ترویج اثربخشی خدمات آموزشی ترویج در تعاونی‌های کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • احساس مثبت از تدریس سطح احساس مثبت از تدریس آموزشگران کشاورزی بر پایه احساس خودکارآمدی تدریس آنها [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 107-124]
  • ادراک از کیفیت خدمات ساز و کار اثرگذاری ادراک دانشجویان کشاورزی رامین خوزستان ازکیفیت خدمات آموزشی بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 65-77]
  • ارزشیابی آموزشی دیدگاه دانشجویان و دانش‌آموختگان درباره برنامه‌های درسی رشته‌های کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 28-46]
  • استانداردACRL سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی دانشگاه تربیت‌مدرس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 89-103]
  • استفاده از کتابخانه عامل‌های مؤثر بر استفاده دانشجویان از منبع‌های کتابخانه‌ای دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 41-55]
  • اشتغال عامل های موثر بر موفقیت شغلی دانش آموختگان رشته های شیلاتی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 111-121]
  • اشتغال در روستا تاثیر عامل‌های فردی و زمینه‌ای بر گرایش دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان نسبت به اشتغال در روستا [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 123-136]
  • اشتغال در روستا انگیزه دانش آموختگان کشاورزی دانشگاه شیراز به خدمت در مناطق روستایی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-55]
  • اشتغال فارغ-التحصیلان تنگناها و چالش‌های اشتغال دانش‌‌آموختگان کشاورزی از دیدگاه مدیران اجرایی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 73-83]
  • اعتمادبه نفس تأثیر عزت نفس و ویژگی های فردی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 113-122]
  • افت تحصیلی تأثیر عزت نفس و ویژگی های فردی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 113-122]
  • انتقال دانش مدل اندازه گیری ساختاری انتقال دانش موسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی با آموزش از راه دور [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 71-81]
  • انگیزه خدمت انگیزه دانش آموختگان کشاورزی دانشگاه شیراز به خدمت در مناطق روستایی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-55]
  • اولویت بندی نیازهای آموزشی نیاز آموزشی مدیریت بهینه آبیاری در بین کشاورزان رامشیر [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 84-96]

ب

  • بازدارنده‌های کارآفرینی بازدارنده های تأثیرگذار بر سطح مهارت های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 3-15]
  • باور به خودکارآمدی رابطه ‏ی عزت‌نفس و سبک‏ های حل مساله با باورهای خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 53-64]
  • برنامه درسی دیدگاه دانشجویان و دانش‌آموختگان درباره برنامه‌های درسی رشته‌های کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 28-46]
  • بیکاری تاثیر عامل‌های فردی و زمینه‌ای بر گرایش دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان نسبت به اشتغال در روستا [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 123-136]
  • بیکاری دانش آموختگان علوم زراعی تأثیر درس های عملی کشاورزی درعملکرد دانشجویان علوم زراعی دانشگاه پیام نور دهلران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 28-39]

پ

  • پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گرایش به راه‌اندازی کسب ‌و کار شخصی بر پایه شور و شوق کارآفرینانه دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 79-89]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر عزت نفس و ویژگی های فردی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 113-122]
  • پیشرفت تحصیلی ساز و کار اثرگذاری ادراک دانشجویان کشاورزی رامین خوزستان ازکیفیت خدمات آموزشی بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 65-77]

ت

  • تاپسیس مولفه‌های توسعه‌ی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 96-112]
  • تحول آفرینی آموزشی نقش مؤلفه های تاثیر گذار بر تحول آفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 122-136]
  • ترویج کشاورزی نقش آموزش، ترویج و اطلاع رسانی در توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه متخصصان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 97-110]
  • تعاونی‌ کشاورزی اثربخشی خدمات آموزشی ترویج در تعاونی‌های کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • تکلیف درسی گروهی دیدگاه دانشجویان کارشناسی کشاورزی نسبت به تکلیف‌های درسی گروهی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • تلفیق برنامه عامل‌های موثر بر نگرش آموزگاران ابتدایی شهر زنجان در گنجاندن آموزش‏های کشاورزی و محیط زیست در برنامه‌های درسی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 40-52]
  • توفیق طلبی رابطه ی ویژگی های روانشناختی کارآفرینانه با روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 30-41]
  • تئوری رفتار برنامه ریزی شده رابطه شخصیت پویا و قصد کارآفرینانه‌ دانشجویان کشاورزی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 117-134]

چ

  • چالش‌های آموزشی تنگناها و چالش‌های اشتغال دانش‌‌آموختگان کشاورزی از دیدگاه مدیران اجرایی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 73-83]

خ

  • خلاقیت تولید شناسایی شایستگی‌های جوانان روستایی در زمینه کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی شهرستان ورامین [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 125-139]
  • خودکارآمدی کارآفرینانه تأثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 3-15]

د

  • دانش نقش مولفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 16-27]
  • دانش آموختگان شیلاتی عامل های موثر بر موفقیت شغلی دانش آموختگان رشته های شیلاتی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 111-121]
  • دانش آموختگان کشاورزی تاثیر عامل‌های فردی و زمینه‌ای بر گرایش دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان نسبت به اشتغال در روستا [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 123-136]
  • دانش آموخته کشاورزی انگیزه دانش آموختگان کشاورزی دانشگاه شیراز به خدمت در مناطق روستایی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 47-55]
  • دانش‌آموخته‌ی کشاورزی دیدگاه دانشجویان و دانش‌آموختگان درباره برنامه‌های درسی رشته‌های کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 28-46]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی دانشگاه تربیت‌مدرس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 89-103]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی ویژگی های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با روحیه کارآفرینانه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 104-116]
  • دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی عامل های آموزشی مرتبط با ارتقای ظرفیت کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 3-15]
  • دانشجویان کشاورزی عامل‌های موثر بر توسعه‌ی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزشکده‌های کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 26-40]
  • دانشجویان کشاورزی تأثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 3-15]
  • دانشجویان کشاورزی نقش عامل‌های مؤثر بر کیفیت آموزش‌های کاربردی فنی وحرفه‌ای کشاورزی از دیدگاه دانشجویان آموزشکده اهواز [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 16-27]
  • دانشجویان کشاورزی ساز و کار اثرگذاری ادراک دانشجویان کشاورزی رامین خوزستان ازکیفیت خدمات آموزشی بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 65-77]
  • دانشجویان کشاورزی رابطه شخصیت پویا و قصد کارآفرینانه‌ دانشجویان کشاورزی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 117-134]
  • دانشجویان کشاورزی رابطه ی ویژگی های روانشناختی کارآفرینانه با روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 30-41]
  • دانشجویان کشاورزی علل ضعف دانش کشاورزی پایه دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 42-53]
  • دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی رابطه ‏ی عزت‌نفس و سبک‏ های حل مساله با باورهای خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 53-64]
  • دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی رابطه‏ ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 82-93]
  • دانشجوی کارشناسی کشاورزی دیدگاه دانشجویان کارشناسی کشاورزی نسبت به تکلیف‌های درسی گروهی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • دانشجوی کشاورزی عامل‌های مؤثر بر استفاده دانشجویان از منبع‌های کتابخانه‌ای دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 41-55]
  • دانشجوی کشاورزی دیدگاه دانشجویان و دانش‌آموختگان درباره برنامه‌های درسی رشته‌های کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 28-46]
  • دانش حرفه ای نیاز آموزشی مدیریت بهینه آبیاری در بین کشاورزان رامشیر [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 84-96]
  • دانش کشاورزی علل ضعف دانش کشاورزی پایه دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 42-53]
  • دانش کشاورزی پایه علل ضعف دانش کشاورزی پایه دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 42-53]
  • درس های عملی کشاورزی تأثیر درس های عملی کشاورزی درعملکرد دانشجویان علوم زراعی دانشگاه پیام نور دهلران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 28-39]
  • دوره‌ آموزش ترویج اثربخشی خدمات آموزشی ترویج در تعاونی‌های کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]

ر

  • رضایت دانشجویان دیدگاه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به بسترهای ضروری یادگیری‌تجربی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 14-25]
  • رضایتمندی ساز و کار اثرگذاری ادراک دانشجویان کشاورزی رامین خوزستان ازکیفیت خدمات آموزشی بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 65-77]
  • رضامندی کشاورزان عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری کشاورزان شهرستان الشتر از کلاس های آموزشی ترویجی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 56-72]
  • روانشناختی کارآفرینانه رابطه ی ویژگی های روانشناختی کارآفرینانه با روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 30-41]
  • روحیه کارآفرینی عامل‌های موثر بر توسعه‌ی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزشکده‌های کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 26-40]
  • روحیه کارآفرینی رابطه ی ویژگی های روانشناختی کارآفرینانه با روحیه کارآفرینی دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 30-41]
  • روحیه کارآفرینانه ویژگی های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با روحیه کارآفرینانه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 104-116]

س

  • سبک‌های حل مساله رابطه ‏ی عزت‌نفس و سبک‏ های حل مساله با باورهای خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 53-64]
  • سواد اطلاعاتی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی دانشگاه تربیت‌مدرس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 89-103]

ش

  • شایستگی جوانان روستایی شناسایی شایستگی‌های جوانان روستایی در زمینه کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی شهرستان ورامین [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 125-139]
  • شخصیت پویا رابطه شخصیت پویا و قصد کارآفرینانه‌ دانشجویان کشاورزی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 117-134]
  • شور و شوق کارآفرینی گرایش به راه‌اندازی کسب ‌و کار شخصی بر پایه شور و شوق کارآفرینانه دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 79-89]

ص

  • صنایع‌دستی شناسایی شایستگی‌های جوانان روستایی در زمینه کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی شهرستان ورامین [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 125-139]

ظ

  • ظرفیت کارآفرینی عامل های آموزشی مرتبط با ارتقای ظرفیت کارآفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 3-15]

ع

  • عامل‌های مدیریتی- آموزشی نقش عامل‌های مدیریتی- آموزشی در عملکرد شغلی مروجان توسعه کشت توتون در استان‌های مازندران و گلستان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 81-95]
  • عزت نفس رابطه ‏ی عزت‌نفس و سبک‏ های حل مساله با باورهای خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 53-64]
  • عزت نفس اجتماعی تأثیر عزت نفس و ویژگی های فردی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 113-122]
  • عزت نفس تحصیلی تأثیر عزت نفس و ویژگی های فردی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 113-122]
  • عصر اطلاعات سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشاورزی دانشگاه تربیت‌مدرس [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 89-103]
  • عملکرد شغلی نقش عامل‌های مدیریتی- آموزشی در عملکرد شغلی مروجان توسعه کشت توتون در استان‌های مازندران و گلستان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 81-95]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله ‌مراتبی مولفه‌های توسعه‌ی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 96-112]
  • فناوری اطلاعات نقش مولفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 16-27]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مدل اندازه گیری ساختاری انتقال دانش موسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی با آموزش از راه دور [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 71-81]
  • فناوری زیستی کشاورزی نقش آموزش، ترویج و اطلاع رسانی در توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه متخصصان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 97-110]
  • فن دلفی مولفه‌های توسعه‌ی آموزش کارآفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 96-112]

ق

  • قابلیت کارآفرینی تاثیر عامل‌های فردی و زمینه‌ای بر گرایش دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان نسبت به اشتغال در روستا [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 123-136]
  • قصد کارآفرینانه تأثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 3-15]
  • قصد کارآفرینانه رابطه شخصیت پویا و قصد کارآفرینانه‌ دانشجویان کشاورزی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 117-134]

ک

  • کارآفرینی کشاورزی رابطه‏ ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 82-93]
  • کارآموزی کشاورزی تأثیر درس های عملی کشاورزی درعملکرد دانشجویان علوم زراعی دانشگاه پیام نور دهلران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 28-39]
  • کارکنان کشاورزی نقش مولفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 16-27]
  • کتابخانه‌ی کشاورزی عامل‌های مؤثر بر استفاده دانشجویان از منبع‌های کتابخانه‌ای دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 41-55]
  • کسب‌وکار شناسایی شایستگی‌های جوانان روستایی در زمینه کسب‌و‌کارهای صنایع‌دستی شهرستان ورامین [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 125-139]
  • کشاورزی دقیق نیازهای آموزشی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی گیلان در اجرای کشاورزی دقیق [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 5-13]
  • کیفیت تدریس کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 94-106]
  • کیفیت خدمات آموزشی ساز و کار اثرگذاری ادراک دانشجویان کشاورزی رامین خوزستان ازکیفیت خدمات آموزشی بر پیشرفت تحصیلی آنان [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 65-77]

گ

  • گرایش به کارآفرینی رابطه‏ ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 82-93]
  • گرایش کارآفرینی گرایش به راه‌اندازی کسب ‌و کار شخصی بر پایه شور و شوق کارآفرینانه دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 79-89]

ل

  • لاکس های آموزشی ترویجی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری کشاورزان شهرستان الشتر از کلاس های آموزشی ترویجی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 56-72]

م

  • متخصصان فناوری زیستی نقش آموزش، ترویج و اطلاع رسانی در توسعه فناوری زیستی کشاورزی از دیدگاه متخصصان [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 97-110]
  • محتوای آموزشی بازدارنده های تأثیرگذار بر سطح مهارت های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 3-15]
  • مدیران اجرایی تنگناها و چالش‌های اشتغال دانش‌‌آموختگان کشاورزی از دیدگاه مدیران اجرایی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 73-83]
  • مدیران تعاونی‌های کشاورزی اثربخشی خدمات آموزشی ترویج در تعاونی‌های کشاورزی استانهای تهران و البرز [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • مدیریت آبیاری نیاز آموزشی مدیریت بهینه آبیاری در بین کشاورزان رامشیر [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 84-96]
  • مدل بکوویتز و ویلیامز نقش مولفه های فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 16-27]
  • مدل بوریچ نیازهای آموزشی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی گیلان در اجرای کشاورزی دقیق [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 5-13]
  • مروجان توسعه کشت توتون نقش عامل‌های مدیریتی- آموزشی در عملکرد شغلی مروجان توسعه کشت توتون در استان‌های مازندران و گلستان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 81-95]
  • منبع‌های کتابخانه‌ای عامل‌های مؤثر بر استفاده دانشجویان از منبع‌های کتابخانه‌ای دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 41-55]
  • مهارت‌ ارتباطی مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 16-29]
  • مهارت‌ تدریس مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 16-29]
  • مهارت شغلی علل ضعف دانش کشاورزی پایه دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 42-53]
  • مهارت‌ کارآفرینی عامل‌های موثر بر توسعه‌ی مهارت‌های کارآفرینی دانشجویان آموزشکده‌های کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 26-40]
  • مهارت‌ کار گروهی دیدگاه دانشجویان کارشناسی کشاورزی نسبت به تکلیف‌های درسی گروهی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 56-69]
  • مهارت‌های اعضای هیأت علمی مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 16-29]
  • مهارت‌های فناورری اطلاعات مهارت‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از دیدگاه دانشجویان [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 16-29]
  • مهارت‌های کارآفرینانه بازدارنده های تأثیرگذار بر سطح مهارت های کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 3-15]
  • موسسات و مراکز تحقیقات مدل اندازه گیری ساختاری انتقال دانش موسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی با آموزش از راه دور [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 71-81]
  • موسسه آموزش عالی علمی کاربردی سطح احساس مثبت از تدریس آموزشگران کشاورزی بر پایه احساس خودکارآمدی تدریس آنها [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 107-124]
  • موفقیت شغلی عامل های موثر بر موفقیت شغلی دانش آموختگان رشته های شیلاتی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 111-121]
  • موقعیت یادگیری تجربی دیدگاه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به بسترهای ضروری یادگیری‌تجربی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 14-25]
  • مؤلفه های تحول آفرینی آموزشی نقش مؤلفه های تاثیر گذار بر تحول آفرینی در نظام آموزش عالی کشاورزی ایران [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 122-136]

ن

  • نیاز آموزشی کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 94-106]
  • نیازسنجی آموزشی نیازهای آموزشی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی گیلان در اجرای کشاورزی دقیق [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 5-13]
  • نیازسنجی آموزشی نیاز آموزشی مدیریت بهینه آبیاری در بین کشاورزان رامشیر [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 84-96]
  • نتایج پژوهش مدل اندازه گیری ساختاری انتقال دانش موسسات و مراکز تحقیقات کشاورزی با آموزش از راه دور [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 71-81]
  • نظریه شناختی تاثیر عامل‌های فردی و زمینه‌ای بر گرایش دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان نسبت به اشتغال در روستا [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 123-136]
  • نگرش آموزگاران ابتدایی عامل‌های موثر بر نگرش آموزگاران ابتدایی شهر زنجان در گنجاندن آموزش‏های کشاورزی و محیط زیست در برنامه‌های درسی [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 40-52]

و

  • ویژگی‌های جامعه‌شناختی ویژگی های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با روحیه کارآفرینانه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 104-116]
  • ویژگی های روان-شناختی ویژگی های روانشناختی و جامعه شناختی مرتبط با روحیه کارآفرینانه در دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین [دوره 7، شماره 34، 1394، صفحه 104-116]
  • وفاداری کشاورزان عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری کشاورزان شهرستان الشتر از کلاس های آموزشی ترویجی [دوره 7، شماره 33، 1394، صفحه 56-72]

ه

  • هنرجویان کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 94-106]
  • هنرستان کشاورزی کیفیت تدریس و نیازهای آموزشی هنرجویان هنرستان‌های کشاورزی استان فارس [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 94-106]
  • هوش هیجانی رابطه‏ ی هوش هیجانی و گرایش به کارآفرینی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه زابل [دوره 7، شماره 35، 1394، صفحه 82-93]

ی

  • یادگیری تجربی دیدگاه دانشجویان کشاورزی دانشگاه رازی نسبت به بسترهای ضروری یادگیری‌تجربی [دوره 7، شماره 32، 1394، صفحه 14-25]